Naam:
Foto’s:
112

Over mij

Hallo,

Mijn naam is Eline en ik ben 21 jaar oud en woon momenteel in Zeist in de Wittenberg waar ik een tussenjaar volg. Afgelopen Juni ben ik afgestudeerd als ergotherapeut en omdat ik nog een jaartje niet wilde werken heb ik een tussenjaar genomen. Op de Wittenberg woon ik samen met 60 christelijke jongeren die studeren of werken in de omgeving van Zeist/Utrecht. Zelf volg ik samen met 25 andere studenten de vakken die worden aangeboden vanuit de Wittenberg. Zo heb ik vakken over het bestuderen van de Bijbel, zingeving, ethiek en apologetiek waarbij je bijvoorbeeld kijkt naar de verbinding tussen schepping en evolutie.

Tijdens dit jaar gaat elke student 6 weken vrijwilligerswerk doen in binnen- of buitenland. Ik heb de mogelijkheid gekregen om 6 weken lang naar Israël te mogen en aan de slag te gaan bij ALEH, locatie Negev. Een super gave reis waar ik veel zin in heb. 16 Maart vertrek ik met het vliegtuig om 6:30 naar Tel Aviv, waar mijn avontuur gaat beginnen!

Via deze blogs wil ik vertellen over mijn avonturen, mooie momenten en belevenissen.

Heel veel leesplezier!

Liefs Eline

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Israël, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Zwitserland.