Even voorstellen...

28 februari 2017 - Zeist, Nederland

Hallo,

Mijn naam is Eline en ik ben 21 jaar oud en woon momenteel in Zeist in de Wittenberg waar ik een tussenjaar volg. Afgelopen Juni ben ik afgestudeerd als ergotherapeut en omdat ik nog een jaartje niet wilde werken heb ik een tussenjaar genomen. Op de Wittenberg woon ik samen met 60 christelijke jongeren die studeren of werken in de omgeving van Zeist/Utrecht. Zelf volg ik samen met 25 andere studenten de vakken die worden aangeboden vanuit de Wittenberg. Zo heb ik vakken over het bestuderen van de Bijbel, zingeving, ethiek en apologetiek waarbij je bijvoorbeeld kijkt naar de verbinding tussen schepping en evolutie.

Tijdens dit jaar gaat elke student 6 weken vrijwilligerswerk doen in binnen- of buitenland. Ik heb de mogelijkheid gekregen om 6 weken lang naar Israël te mogen en aan de slag te gaan bij ALEH, locatie Negev. Een super gave reis waar ik veel zin in heb. 16 Maart vertrek ik met het vliegtuig om 6:30 naar Tel Aviv, waar mijn avontuur gaat beginnen!

Via deze blogs wil ik je meenemen naar Israël, middels mijn avonturen, mooie momenten en belevenissen.

Heel veel leesplezier!

1. Lianne en Herman:
    28 februari 2017
    Hey Eline, wat super tof om te lezen! Een fijne voorbereidingstijd gewenst en heel veel plezier, succes en zegen in het werk dat je in Israël mag gaan doen! God bless you!
    Liefs uit Zwolle,
    Lianne
  2. Deborah van den Broek:
    28 februari 2017
    Wat leuk dat je een blog bij gaat houden. Heb mij direct aangemeld om op de hoogte te blijven.
  3. Idelette:
    Hoi Eline,
    Wat gaaf dat je dit gaat doen! Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen.
    Liefs, Idelette
  4. Marianne Lucas:
    28 februari 2017
    comWat ontzettend gaaf. Dat ga ik ook doen als ik groot ben. Kijk uit naar je blogs.
  5. Ivan Smit:
    28 februari 2017
    wouw mooi dat je de wittenberg volgt. ik heb ook gekeken om naar de Wittenberg te gaan om daar zelfstandig te wonen. moeilijke keus. bleek ook tot september gen plek. ik vind het leuk om je blogs te volgen. pak elke kans in het buitenland die je kan pakken! het buitenland leer je het meest
  6. Lianne:
    28 februari 2017
    Super gaaf Elien! Israël is zo indrukwekkend! Succes en plezier, ik ga je blogs lezen
  7. Deborah:
    28 februari 2017
    Leuk, Eline, zo'n blog. Ik ga je wel erg missen hoor. Pas goed op jezelf en geniet van deze mooie ervaring in een bijzonder land
  8. Janneke:
    28 februari 2017
    He Eline, Natuurlijk willen we jouw reis volgen! :-)
    Succes met de voorbereidingen van deze, vast bijzondere reis!
    Liefs!
  9. Marriette:
    28 februari 2017
    Aah wat gezellig! Nog maar iets meer dan 2 weken en dan hoop ik je hier te ontmoeten in ALEH! Wij zien uit naar he komst!
    Groetjes
  10. Peter-Paul פיטר-פאול:
    Tot gauw in Aleh Negev.
  11. Aristha:
    1 maart 2017
    Hee Eline. Wat leuk dat je daarheen gaat. Dat is toch een organisatie die mensen begeleid met een verstandelijke beperking. Een vriendin van mij gaat daar binnenkort ook een tijd vrijwilligerswerk daar doen ik denk dat jullie er dan tegelijk zitten. Succes met alle voorbereidingen.